Det går framåt.

Idag är en bättre dag.

Vissa dagar är bättre än andra. Idag är som sagt lite bättre. Och de dagar som är sämre är det bara drygt att prata, funkar inte så. Lättare att skriva. Vet inte hur många opostade inlägg det finns alltså.

Nå väl. Körningen börjar gå bättre, törs köra där det finns bilar, och inte bara på parkeringar ;D
Till och med kört till willys och parkerat och backat där ifrån, det tar sig.

Tanken är att jag snart ska boka en körlektion, så körskolan ska få se hur dom tycker det går.
Blir på det stället jag tänkt ta intensiv sen.  Måste ringa på måndag och boka en tid, måste bli ganska sent på dagen så Niclas är hemma och kan ta Tidan, och så att svärmor har slutat jobbet och kan följa med när jag kör med dom. Nyttigt för oss båda tror jag :)

Har redan börjat kolla bil. Har hela tiden vart inne på att Niclas ska ha en annan bil, och jag v40in. Men nu vet jag inte, skulle vilja ha en mindre bil. Som drar mindre bensin, men ändå en 4 dörrars. Har kikat en del på några nyare renault clio. Ganska gulliga små bilar :)
Får se hur det blir, Niclas vill helst ha en liten billig skit bil med automat. Och då måste ju jag ha volvon. Men vi får se hur de blir. Lutar åt att vi köper en sen när kortet är klart. Skiter ju inte pengar, tyvärr.

Och de är så förbannat trist att se sparkontot minska, så då är det bättre att vi börjar spara ihop till en bil. Sen lär vi börja spara till Niclas USA resa som ska ske i september.

Nå ja. Det hinns nog med. Vill man så går det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0