Är detta felet?

Kan vara så att felet är påkommet. Har telefontid med läkaren på måndag för att se om eller snarare när jag ska få ta proverna.

Det är så mycket som stämmer, hur jag en googlar "sjukdomen" så stämmer i stort sett 8 av 10 symptom på mig sedan länge.

Några är:
Trötthet
Nattsvettningar
Svimningar
Yrsel
kraftig huvudvärk
Långa menscyklar
Oregelbundna cyklar
pms
stickningar/domningar

viktökning oavsett kost
svullnad i fotleder
tappar hår
svårighet att bli gravid

Finns hur mycket till som stämmer. Orkar inte skriva det bara.
Får jag inte testa mig mot detta, så blir det garanterat så att vi skriver över oss till en annan läkare på annan ort. För nu ska jag tamefan ha svart på vitt ifall det är så att jag har detta.

Tack S..

Får ja in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0