Julklappar.

Sitter och funderar på vad vi ska köpa åt Athida i julklapp/födelsedagspresent. Någon enstaka present är redan köpt, måste ju börjas i tid. Blir ju så jäklarnas dyrt annars eftersom hon fyller år strax efter.
Som de ser ut åker jag ner till Ullared och inhandlar leksakerna där. Givetvis får hon lite kläder med ;D

Jag skulle vilja ha en systemkamera och en ny dator i julklapp. Fast ska jag vara ärlig tror jag inte Niclas överraskar mig med de ;D Blir nog i sånt fall att jag köper de, haha. Om nu datorn orkar leva 3 månader till. Den är redan nu på övertid. Och digitalkameran är paj med, finns ingen display, och inte något "titthål" uppepå. Så man får chansa när man knäpper kort ;D Den är ju dock 2 år snart. Men mer än så ska väl en kamera hålla?

Det är ju prick 3 månader kvar imorgon till julafton. Kommer gå så sjuk fort. Och sen fyller Athida 2 år.
Har ju definitivt ingen bebis längre. Hon är så sjukt duktig och smart så oj ;D

Kommentarer
Postat av: mormor

2010-09-24 @ 22:04:39 / URL: http://det är sant, hom
Postat av: mormor

du har verkligen ingen bebis längre utan ett stort barn som kan själv åtminstone vad hon tror

2010-09-24 @ 22:11:17
Postat av: jessica

Ltd donkey skulle ju vara häftigt det med ;) Tänk den i svart eller vitt chassi med en super läcker klädsel :)



Kraam/J

2010-09-26 @ 11:33:44 / URL: http://familjenkidz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0