Jag har fått jobb, i några veckor.

Har fått jobb utan att söka ;)

Ska jobba i 5 veckor. Inte världens mest glamorösa jobb, och inte super bra betalt. Men det är ett jobb.
Ska jobba med att städa lite nere på bruket. Ska vikariera där som sagt. Får ju ut betydligt mer än föräldrapenningen. Även om jag bara kommer jobba 15 timmar i veckan. Perfekt anser jag.
Kommer kunna styra mina tider lite själv, och på så vis kommer jag jobba så Athida behöver ha barnvakt ca 1-2 timmar på morgonen. Annars är jag hemma med henne.

Blir slitsamt, kommer förmodligen börja vid 4-5 tiden redan, städa klart det jag ska och sen hem till Athida.
Men får se de som en merit det med, vem vet kanske kan pyssla lite med de tills jag vet vad jag verkligen vill bli?

Känns läskigt och skapligt nervös. Imorgon börjar jag som sagt.

Kommentarer
Postat av: Babydjungeln - Tävling pågår

grattis - så skönt att du har fått något och att du kan vara hemma så mycke. Flexibilitet är ju SÅ skönt!

2010-09-27 @ 20:47:49 / URL: http://babydjungeln.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0