Jag förstår inte..

Jag kollar på arbetsförmedlingens hemsida flera gånger i veckan. Just ifall det finns något jobb, och har sökt flera. Men precis ALLA jobb man är lite intresserad av måste man ha både de ena och de andra i merit. Men hur fan ska man kunna få en merit om man aldrig kan få ett riktigt jobb?

Börja tro att jag aldrig kommer få jobba med det jag verkligen vill. Ska fan skriva ett skyjävla bra cv och lämna på några ställen nästa gång jag ska till stan.

Min dröm skulle vara ett deltidsjobb. Låter sjukt, men ja. Det är vad jag vill ha, helst jobba eftermiddagar/kvällar och helger. För på så vis skulle Athida kunna vara hemma betydligt längre från förskola. Eftersom denna underbara kommun, som förövrigt inte ens kunde få byte av smarta politiker vägrar vårdnadsbidrag. Icke att mitt val kunde vinna, nej nej.

Ska fortsätta vara sur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0