Ingen rubrik.

Sitter och tittar på Vakna med the voice nu, som vanligt på morgonen.
Igår köpte vi även ny tv. Vart en 40 tum led tv. Känns skit stor jämför med tjocktvn på 32 tum.
Ändå är den nya inte direkt stor, haha.
Nu vart man ju sugen på ny tvmöbel bara. Och nytt soffbord vill jag med ha.

Och sen fick jag en idé om att vi ska byta rum med Athida. Vilket betyder två rum som ska renoveras, och i vårt rum ska garderoberna rivas, och i hennes rum ska nya garerober sättas in. Kostar en del med andra ord.
Plus att förrådet ska byggas typ nästa helg. Varför kan vi inte bara ha pengar som ogräs för?
Eller, skulle räcka om Niclas slutade gå på lärlingslön, och fick vanlig lön, och ev jobba på ackord.
Tar väl typ ett år till eller nått, sen så.

Är förresten på sockeravvänjning just nu. Inte för godissocker, utan fruktos. Har kommit på att de inte funkar att äta ett kilo äpplen per dag. Är fan inte bra i längden. Men är ju så sjukt beroende av mina gröna äpplen. Men nu ska jag hålla upp ett tag, och sen blir de enbart ett äpple om dagen. Men kan säga att gårdagen var sjukt svår, överallt finns liksom frukt typ. Och när man är så van att äta typ 5-6 äpplen om dagen minst. Satt och knaprade morötter igårkväll istället. Visst, de funkar, men är ju inte lika gott alls.

Ska börja städa undan lite här hemma nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0