Blingo party!

Idag var det blingo party hos oss. Kom massa folk, alltid lika trevligt. Och kan säga att jag är totalt såld på kläderna. Skönaste kvalitén på länge, både mjukare och tjockare än Villervalla. Velouren var helt underbar.
Kommer absolut handla mer i framtiden, och även ha fler partyn!

Detta inhandlades idag:


Byxor och tröja åt Athida
 
Velour tunika åt mig.

Sen vart de även leggings år Athida, och åt mig. Och Velourbyxor åt mig med långa muddar. Två överraskningspaket med, ett åt Athida och ett åt mig.
Sen strumpor åt oss båda. Längtar tills kläderna kommer! :)

Kommentarer
Postat av: mormor

det var verkligen jättehärliga kläder..vill ha

2010-09-20 @ 01:23:06 / URL: http://nathalief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0