Ullared :D

I fredags läste jag en statusrad på facebook som sa att de fanns en plats till ullared med boende.
Pratade med Niclas och nappade ;D Så i lördagsmorse åkte jag till Ullared med massor av Virsbobor.
Totalt var det 4 bilar.

Fick stå i kö närmare 2 timmar för att ens komma in, och 1 timme för att få betala. Knökfullt med folk. Men så länge man skiter i alla andra och fokuserar på de sakerna man själv ska ha går de bra.

Handlade iallafall massor till mig, Athida och några plagg till Niclas. Sen massor med leksaker till julklappar till Athida och kusinen. Och lite annat till hemmet osv.

Imorse var vi in en snabbsväng med, lämnade tillbaka lite plagg som jag inte skulle ha och sen in och köpte jacka, juloutfit till Athida och nått mer som gled ner.
Totalt rök nog ca 5000 kr. Men det är tamefan inte mycket med tanke på vad jag har köpt.

Tack alla inblandade till den här resan!

Kommentarer
Postat av: Elin

SV: haha ja och de är verkligen irreterande! nja jag vet inte, vi har ju åkpåse. Men jag är rädd att de ska bli så jäkla kallt i vinter och så skyddar den ju bättre emot blåst med :) + att vi kommer åka upp till kläppen då och då och då lär den ju behövas :)

2010-10-22 @ 21:40:12 / URL: http://lundevallll.blogg.se/
Postat av: Strumpan & Co

Smart med jackan, förstår hur du menar. :-) Vi kör med overall mest nu, och har inga såna hällor för tummen på den. Dåligt. Har ni tumvantar eller fingervantar?

2010-10-23 @ 08:58:05 / URL: http://sandlada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0