Onsdag igen..

Veckorna går så fort känns de som. Har bara 20 dagar jobb kvar. Ska bli ruskigt skönt sen faktiskt. Om inte annat att kunna vara vaken längre än 21, och att kunna sova tills Athida väcker mig. Underbart ;D
Det funkar så länge man vill, är ruskigt dygt när klockan ringer, men de är bara på med kläderna och sätta sig på cykeln. Vaknar gör man på vägen ;)

Athida verkar inte ha Scharlakansfeber iallafall, pratade med läkaren. Och ska hon ha de måste hon tydligen ha feber och ont i halsen. Vilket vi inte märkt av. Så frågan är vad det är, vattkoppor tror jag inte på, då de inte är såna "koppor". Har dom inte försvunnit nästa vecka får vi nog be om en tid, för nu har hon ändå haft de i 5 dagar.

Idag blir det även tvättstugan och pyssel som vanligt. Men nu ska jag se Våra bästa år medans Athida sysselsätter sig med sina dockor. Sen blir de lunch, och sova. Sen tvätten. Puh!

Kommentarer
Postat av: Jeanette- tävling pågår

Skønt det inte var skarlansfeber



Något helt annat jag har bærbar et loppis på babydjungeln.se var man kan köpa och sälja grejor till gravide och barn mellan 0-3 år. Kanske något for dig?

2010-10-13 @ 22:20:05 / URL: http://Www.babydjungeln.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0