Massor av tankar och massor med ord.

Inte skrivit nå på länge nu. Känns som man inte har tid. På dagarna är de ju fullt ös. Kyrkis 3 ggr i veckan, sen allt hushållsgöra, matlagning osv. Och undehållning av lilldamen. Som förövrigt pratar på som en liten tok. Om jag och mamma pratar om nått kommer hon med små infliknar om de ena och de andra. Så gullig så!

Annars är jag så sjukt trött på min fot som aldrig verkar vilja bli bra. Haft ont i säkert 6-7 veckor nu, om inte mer. Det ända sjukgymnasten kan göra är att massera, akupunktur och tejpa foten. Och tejpen kan man inte ha mer än max 4 dagar för att få stöd av den. Sjukt irriterande att de aldrig blir bra, och gå i andra skor än mina gympadojor är omöjligt. Så frågan är vad fan man ska hitta för snygga, bekväma och bra vinterskor till någorlunda bra pris? Vill ju inte förvärra foten ännu mer.

Har bara 8 arbetsdagar kvar med. Känns som att de kommer bli jäkligt skönt att slippa gå upp mitt i natten. Men samtidigt är de ju ett jäkligt soft jobb med bra tider som man själv kan anpassa. Vilket är perfekt när Athida inte "lider" av att jag är borta mitt i nätterna ;D Hoppas bara de inte kommer snö innan jag slutar, annars blir de drygt att cykla i snön ;D

Och appropå snö, jag hoppas Athida inte växer så mycket på längden i vinter. Hennes overall är i strl 86. Och nu verkar den sitta bra med lite växmån. Men skulle hon dra iväg flera centimeter så blir den nog för liten. Med tanke på att de är kallt länge.. Så om de är någon som har en overall i strl 92 i fint skick till salu så hojta.

Kommentarer
Postat av: Sandra & Novalie

Sv: Den är köpt på H&M :)

2010-10-31 @ 16:36:57 / URL: http://mammasandraa.blogg.se/
Postat av: Elin

För typ en månad sedan var hon 81 cm lång, men vissa 86 år ändå för små. Men det beror helt på hur sorta kläderna är i storlekarna, vissa 104 passar perfekt.

2010-10-31 @ 23:55:10 / URL: http://elinalice.blogg.se/
Postat av: Marika M

Jag har en röd som bara är använt 2-3 ggr strl 86/92 från Maxi.

2010-11-02 @ 12:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0