Kärleken går inte att förklara.

Det räcker med att vi sitter och äter frukost tillsammans jag och Athida. Och tittar på henne och ser hur stor och duktig hon är. Hur hon ber om mer ost, och äter upp hela smörgåsen och ber om papper för att torka av smulorna på underlägget. Skulle kunna sitta och titta på henne i timmar. Hon är så jäkla fantastiskt underbar. Att vi kunde få något så vackert.

Imorse kom jag in i hennes rum och frågade vad hon gjorde. Då svarade hon bara sch, dockan lelle. Då satt hon i sin fotölj med dockan i knät och gav dockan välling. Och då fick minsann inte jag komma och störa när dockan skulle ha lugn och ro.

Och när man säger "vet du att mamma älskar dig", då svarar hon ja. Och pappa, mommo, Harri, Ville och Zeb. Så hon är ju medveten att hon är älskad ;D
Eller när hon bara kommer fram mitt i allt och ger en puss och en bamsekram.

Vi älskar dig, nu och föralltid!



Kommentarer
Postat av: Strumpan & Co

Guuud vad sött! Haha, Strumpan har inte riktigt hajat det där, brukar sjunga Mommy lööööves you, och då brukar hon säga neeheej. :-P Och jag kontrar med johoo, och hon säger neheeej, och sådär håller vi på. Eller så retas hon bara. :-P



Mjo, får nog köpa såna också. Köpte ett par fingervantar som var bara lite för stora, men de är ett helsicke att ta på, och sen när hon drar av sig dem och dessutom blir blöt om händerna så är det helt omöjligt att få på dem igen. Har ett par lite tjockare tumvantar men det är så svårt att få tummen rätt i dem.

2010-10-24 @ 09:45:32 / URL: http://sandlada.blogg.se/
Postat av: Sandra - Mamma till Novalie

Nej dem har ju inte det.. Han ska sitta i norrköping :(

2010-10-29 @ 19:04:08 / URL: http://mammasandraa.blogg.se/
Postat av: Sandra - Mamma till Novalie

Han har redan ansökt om fotboja men blev nekad det. Där han ska sitta är det öppen anstalt, alltså det är ingen mur runt huset så dem har fotboja på sig där. vi får bara besöka han mellan 11 och fyra alla dagar i veckan och helger.. men jag kommer inte ha möjlighet att åka dit, bara någon gång när jag har skjuts... :(

2010-10-29 @ 21:35:41 / URL: http://mammasandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0