Snö, snö, snö.

Skulle nog kunna säga att de har kommit närmare 3-4 dm snö nu sedan igår förmiddag. Inte så jätte kul när vi inte har någon snöskyffel, hittade ingen för några veckor sedan när vi letade. Då hittade vi bara en mini till Athida. Och ja, den fick jag skotta med igår. Imorse lånade jag en från tvättstugan. Så nu är snön borta för tillfället på framsidan. Men tycker de är hur mysigt som helst med sol. Nu vill man bara få upp julgardiner och ljusstakar överallt.

Athida var helt i chock igår och trodde de kom bubblor från himlen. Hon älskar ju såpbubblor, och tyckte väl att de såg ut som de. Gullunge!

Idag var även sista dagen på jobbet. Ganska så skönt faktiskt, att slippa gå upp mitt i natten och få minimalt med sömn. Imorgon får jag sova tills Athida vaknar. Vilket innebär att kl 6 blir sovmorgon ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0