Farsdag.

Idag var det farsdag igen. Känns som de var de nyss, men tydligen har de gått ett år igen ;)
Niclas fick paket av Athida imorse, var nya rakgrejer och sen ett "shabby" hjärta där de stod världens bästa pappa. Och eftersom jag vet att Athida inte köper de åt mig på morsdag, så köpte jag ju ett nu till mig, fast världens bästa mamma så klart ;)

Annars imorse började vi riva tapeter i Athidas rum, så imorgon börjar arbetet där på riktigt. Helst ska de bli klart nu i veckan. Och sen ska vårt rum påbörjas och bli Athidas. Kunde inte börja med vårt eftersom garderoberna ska rivas, och vi vill ju inte lägga våra kläder på hög någonstans bara. Blir ju fullt med katthår då med.
Men de blir nog bra när de är klart. Även om vi har ALLA Athidas leksaker i vardagsrummet nu, vilket betyder kaos.

Imorgon blir det kyrkis för oss, och sen har jag sjukgymnast på eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0