Söndag igen.

Varför går helgerna så fort för?

Athida sov eller röttare sagt var vaken i stort sett hela natten. När hon väl somnade kunde man inte röra sig utan att hon vaknade direkt. Vilket resulterade att när jag vaknade imorse hade jag så sjukt ont i ryggen eftersom jag sov på sidan, och de klarar inte mina fogar och ryggen av. Inte skönt alls.

På förmiddagen var vi hem till Niclas mor och hjälpte till med lite småsaker. Sen åkte Niclas till Sura och hämtade bilen eftersom han inte var körduglig igår ;D
Sen vart de grillning, riktigt gott. Kött med potatis sallad och grönsallad. Mumma!

Nu håller jag på lite i tvättstugan. Grannen har tvättstuga men hon var klar med sitt för idag så jag fick tvätta undan en massa lakan som vi fick från Niclas mamma. Så de får hänga kvar över natten i tvättstugan så är de torrt och fint imorgon, behöver bara mangla imorgon sen så blir de bra.

Nej. Vet inte ens vad jag skriver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0