Ska vi, eller ska vi inte?!

Har sån beslutsångest just nu så hälften vore nog.

Vi har ju fått dagisplats åt Athida, på de dagiset jag ville ha, med den personalen osv. Inskolningsdatumet är 23 augusti. Nu är ju saken bara den att Athida känns liksom för liten, och eftersom jag inte har något jobb, och inte verkar få något heller just nu känns de dumt att lägga henne på dagis. När hon kan vara hemma med mig och vi kan umgås tillsammans. För hon är bara liten en gång.
Vi har dagar kvar utan problem, har över 250 dagar kvar på henne, så de är ju inte problemet.

Och jag har ju sökt lite olika jobb, och utbildning. Utbildningen verkar jag inte komma in på. Men jobb vet man ju aldrig. Men får väl se. Vill ju helst jobba kväll eller helg i vilket fall.

Får jag ett dagjobb kommer hon ju få gå på dagis, men ska jag bara vara hemma känns de dumt med dagis. Då kan vi ju skjuta upp hennes plats till januari eller nått. För hon har ju egentligen inget utbyte av dagis, det är hon för liten för. Socialtumgänge får hon ju på annat håll.

Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0