Så jäkla uttråkad!

Niclas åkte till Falun idag. Sura Pilsneknäppers ska ju spela cup i helgen, så dom åkte idag och kommer nog hem på söndag. Blir massa nätter utan honom i sängen :( Medans han sover i tält.

Nå, sitter och är sååå uttråkad. De är såna här gånger man internetshoppar. Man de funkar ju inte när Athida redan har garderoben full. Jag skulle ju visserligen kunna handla nått åt mig. Men problemet är att jag har ingen aning om vad som finns på mitt konto, min bankdosa är väck. Hittar den ingenstans alls. Får nog skaffa en ny :(

Idag har vi iallafall rensat lite ogräs på baksidan, och hällt ut typ 75 liter jord i rabatterna.
Måste in till stan snarast och köpa sånt där "skit inte i vår rabatt medel". Eftersom katterna i grannhusen tycker vår rabatt är perfekt som låda ;(
Blir tokig på katterna, speciellt när dom gör de flera gånger per dygn. Och tyvärr är vi aldrig tillräckligt nära för att hälla en drös vatten över dom. För ja, ser jag en annan katt göra de så kommer jag hälla vatten på dom. Djurplågeri är de faktiskt inte, för dom måste lära sig.

Puh. Känns som natten kommer bli skit. Och så är inte Niclas hemma som avlösning heller. Bajs!

Kommentarer
Postat av: A

Har hört att vitpeppar ska vara bra, strö på malen vitpeppar i rabatterna så ska inte katterna komma dit :)

2010-05-14 @ 15:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0