Bästa natten på läääääänge!

Athida har sovit inatt.

Hon vaknade 4 ggr från kl 19 till 21. Vid 21 somnade hon om, och vid 22 lade jag mig.
Vid 03 gick jag upp och tittade om hon verkligen andades för de hade gått så många timmar.
04 vaknade jag av att Strumpan var på kattlådan, och de lät som bara den. Hon krafsar och har sig.
Men Athida vaknade inte.
05:45 kom hon inte till mig i sovrummet, drack en stor flaska välling och låg och gosade och ammade lite.

Jag har inte sovit så här mycket sen innan jag vart gravid tror jag. Helt mysko, är för utvilad just nu.
Men hoppas på en fortsättning :)

Kommentarer
Postat av: mormor

Hon kopplar av när hon inte behöver agera p-piller :)

2010-05-14 @ 23:54:53
Postat av: Erika

Jo man kan säkert amma trots tänder, och jag försökte säga till han nu men det gick inte :-)

Sedan hade jag faktiskt tänkt ändå tänkt sluta runt åtta månaders ålder med amningen så jag slutar inte enbart för tändernas skull



Trevlig kväll!

2010-05-17 @ 20:44:55 / URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0