Tisdag.

Athida sover och Niclas är på Ku. Lär väl komma snart hoppas jag. Vi skulle nog se på bygglov, de är ju i Sura på kärnhuset idag. Spännande.

Med flytten går de framåt. Har tvättamaskinen kvar i lgh, den ska ner till helgen. Men annars är de helt tomt :) Eller, mitt växthus på balkongen. Under snön typ, så de lär jag leta fram ;D
Har börjat tömma i källaren med, snacka om SKIT. Massor med saker som legat där sen vi flyttade från ettan dit, så mkt sopor vart de. Men även lite som ska sparas som vi lägger upp på mammas vind :D

Imorgon börjar vi städa ur lägenheten, och sen tömma de sista ur källaren. Sen är de bara packa upp de få kartonger som står kvar som vi hämtade ur källaren igår. Men de går ju fort bara jag får handen ur. Men man ska ju orka också ;O Är såååå seg idag, har inte lyft många fingrar. Har inte ens lagat mat, utan vi fick äta hos mamma, Riggan hade lagat middag. Och Niclas fick matlåda där med. Skönt!

Har iallafall hackat lite is på framsidan, var typ 1 dm med trampad snö och is på hela framsidan. Men nu börjar man se asfalten iallafall, som tur är. Vill gärna se vart man lägger fötterna så man inte drar på arslet rätt som de är. Och på lördag blir de ett litet kalas här för oss. Eftersom Niclas fyller imorrn och jag på söndag. Så då bjuder vi hit lite folk så får de se radhuset samtidigt som de blir fika. Måste bara hinna baka. Slopar tårtan iår, och kör på Budapeststubbar. Vart så sjukt sugen på de ett tag nu :) Mumma.

Nu blir de bygglov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0