Snö snö snö snö snö.

Igår när jag kom hem sa jag till Niclas att man äntligen kunde se att de fanns en buske under all snö på framsidan. Idag började de vräka ner snö. Trodde verkligen våren var på G. Men nej, istället vräker de ner konstant. Tror de har kommit minst 10-15 cm idag bara. Har skottat framsidan 3 ggr. Och parkeringen en gång. Syns säkert inte ens nu.

Niclas försöker lägga argbiggan i sovrummet. Niclas duger inte alls, men skam den som ger sig ;)
Sen har han fått för sig att Sockan behöver bada, han tror han skulle gilla att plaska lite som han så fint sa ;D
Jag betvivlar, men tror dock att han behöver de, hans päls är inte alls fin just nu. De brukar den vara. Vi har dock aldrig badat han på de viset, utan mest duschat av han förrut. Så vi får se hur de går :D

Skulle verkligen vilja till ikea, har ju ett presentkort där som vill utnyttjas :P Super snälla Gudmor och Gudfar gav mig de i present, trots att jag fyllde vuxen ;D *Tack*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0