Skatteåterbäringen.

Tjoho, i år får både jag och Niclas tillbaka på skatten enligt hemsidan :D Sen har jag lite avdrag med så några slantar till kanske de blir med ;D
Men, pengarna behövs mer än väl, bilen måste in på service, måste även ha nya sommardäck, plus att hela förrådet ska rivas, gjutas nytt och sen upp med nya väggar och tak. Och sen ska alla fönster målas. De kostar med "hus".

Athida har lite feber just nu, tempen visade 38,0 imorse. Men hon är ganska pigg för de, leker och har sig. Men vill gärna komma och mysa väldigt ofta :)
Så idag blir de lugn och ro hemma. Ska försöka få nedervåningen städad. Övervåningen tog jag imorse.
Skulle behöva baka massa bröd med, men de beror på hur snäll hon är;)

Kommentarer
Postat av: Linnea Bergsten

Var ser man om man får tillbaka eller inte?`Jag har loggat in, men jag kan inte hitta nåt =/

2010-03-24 @ 21:15:02 / URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0