Separationsångest från mig?

Athida är omöjlig direkt när Niclas kommer hem från jobbet. Först går de bra några minuter, och sen äter vi ju direkt. Men efter maten när tanken är att hon ska leka med Niclas och jag plocka undan i köket är hon hemsk rent ut sagt. Hon gallskriker direkt när Niclas tar i henne, och ska bara till mig heeeela tiden. Annars blir de bara skrik och tårar. Direkt när hon kommer till mig blir hon glad igen. Förstår inte vad de är med henne, har aldrig vart så här förrut, inte på de här sättet. Annars brukar man kunna ta med henne till leksakerna bara så glömmer hon bort sig men inte nu. Är vi uppe alla och jag går ner en sväng står hon vid grinden helt hysterisk tills man kommer upp.

Måste vara någon fas hon är i, just mot Niclas. För andra människor går hur bra som helst. Hon kanske försöker straffa honom för att han inte är hemma på dagarna med oss?
Plus att hon dregglar som en tok, har ätit dåligt i flera dagar. Tänder har jag trott, men har ju trott de i fan månader nu, hon kommer bara ha sina fyra små gaddar ;D

Kommentarer
Postat av: J.J

Det är en fas hon går igenom, mina 3 har varit exakt likadana och Flora är där nu. Är jag hemma är det bara jag som gäller, man kan ju inte ens gå på toa i lugn och ro. Men en liten tröst är att det går över. Det är väl skönt att känna sig oumbärlig ;)

2010-03-17 @ 08:47:19 / URL: http://f-mamma.blogspot.com
Postat av: Kid

Haha! xD Jag föreställer mig en snygg tonårstjej med hennes små framtänder :P

2010-03-17 @ 16:31:06 / URL: http://motander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0