Rubiker suger.

Som vanligt på fredagarna är Niclas på innebandyn och Athida sover. Hon har inte vaknat någongång alls än *pepparpeppar*. Hon är riktigt kinkig på nätterna nu igen. Antinge vaknar hon flera timmar och vägrar somna om eller så sover hon, men direkt när man ska gå ur rummet sätter hon sig upp och då är man på ruta ett igen. Kan hålla på i över 30-40 minuter, inte alls för kul på nätterna. Så då slutar de oftast med att hon kommer emellan oss i vår säng. Ingen bra lösning de heller, för då sover vi verkligen dåligt alla tre. Men jag orkar inte vara uppe med henne på nätterna, jag behöver sömn. Annars funkar jag inte alls. Misstänker att mycket av hennes "natträdsla" är på grund av att rummet ekar fortfarande.
Vi har möblerat med de möbler hon ska ha, och har gardiner och blommor osv, men de ekar ändå. Rummet är ju ganska stort. Men letar för fullt efter en matta som passar in där, men hittar ingen.
Måste kolla på Nisses och Ikea. Ikeas internetbilder är ingen höjdare alla gånger.

Imorgon blir de "kalas" här. Skulle gjort budapestrullar, men allt sket sig. Bottnarna ville itne som jag ville, är så jäkla svårt med ny ugn, är ju van med vår gamla som jag kände på graderna och minutrarna. Men den nya vill inte alls som jag är van med ;D

Har även sysselsatt mig med att plantera om varenda blomma i huset, planerat lite nya sticklingar och separerat allt för stora blommor till flera små. Så nu jäklar är de grönt i fönstrena. Skulle dock behöva nå solskydd uppe i v-rummet. Solen ligger på i tretusen där hela dagarna, och vägrar dra ner persienerna, vill ha in solen ju!

Snart solsidan, och sen i säng. Natten blir nog inte precis som vanligt.


Kommentarer
Postat av: Linnea Bergsten

Skulle man inte kunna få se lite bilder på radhuset? Är nyfiken på hur ni bor =)

2010-03-12 @ 21:39:04 / URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/
Postat av: Kid

Elias är likadan. Han sov ju jättedåligt förr, sen vart det bra igen! Han sov hela nätterna och det var underbart! Men nu är han elak igen! Vaknar varje natt! Men jag gissar på att han inte är lika sysselsatt nu. Jag är elak och orkar inte upp och ner från golvet och busa och härja. Jag är för fet helt enkelt :P Lite surt om han fortfarande vaknar om nätterna när vi har en bebis. Då blir det mycket spring. Ja, jag tycker helt enkelt synd om dig och mig :P

2010-03-15 @ 19:28:02 / URL: http://motander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0