14 månader och bvc besök.

Idag blir Athida 14 månader, och vi var även till bvc för mätning och vägning.
Idag var hon på lite bättre humör, så nu vägde hon 8650 gram och var 75,5 cm lång. Hattmått på 45,5 cm.
Så vikten har dalat ner liiite, men absolut inget att oroa sig för. Hon springer ju runt som en galning och äter som en häst ;D

Athida är en riktig busunge rent ut sagt, gör helt galna grimaser hela tiden. Klättrar upp och ner för trappan utan problem. Även om vi alltid går bakom/framför. Älskar att spela innebandy med morbrödernas bollar och klubbar. Och klättrar gärna upp på sina stolar och sitter vid sitt lillabord i köket.

Har natten till idag sovit sin första natt i eget rum och i sin växasäng. Gick bra. 4:45 tyckte hon att hon skulle vakna, så då lade jag mig brevid men hon kom inte riktigt till ro. Så sen dess har jag vart vaken i stort sett.
Får se hur den här natten blir.

Hon är helt fantastisk. Tittar ofta på henne och kan inte förstå att vi har fått chansen att få ett sådant underbart och vackert barn. För de är ju faktiskt inte alla som har den chansen att kunna få barn. Därför jag är så sjukt glad att vi fått uppleva det. För de finns inget bättre än se henne knata omkring och hitta på bus. Att få en puss när man frågar, och bara busa runt.

Mamma och pappa, älskar dig Athida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0