Tisdag.

Fy tusan vad veckorna går fort. Snart är de mitten på juni redan. uscha!

Igår var iallafall jag och Athida på inskolningssamtal. Utifall hon börjar i höst. Kommer jag inte in i skolan eller hittar jobb blir hon hemma med mig ett halvår till. Men tiden får utvisa hur det blir :)

Snart ska lilldamen i säng, numera är hon uppe till 19:30. Får se om de gör skillnad på nätterna, igår var en skit natt, natten före de underbar. Så får se hur natten blir.

Idag kom skattepengarna med, både mina och Niclas. Var dock ingen superstor summa för min del, men de åker in på sparkontot så länge. Lika så Niclas del. Pengarna lär ju gå till sommarens renoveringar, typ förrådet som ska rivas, fönstrena ska chittas om osv..

Nu är de vällingdags!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaa min mor rekommendera det ;) Och de vart lundmyr :D Men jag kan informera dig om att moa och max har flyttat, eller det kanske du visste? :P Eller så var de jag som fattade fel när du förklarade förut ;D

2010-06-09 @ 16:30:43 / URL: http://siennaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0