Tänder och hårlös.

Athida vägrade både frukost och mellis och lunch idag. Hon skulle inte ha bara kladdade och härjade och hade sig. Och då åker man väck från bordet. Nu på eftermiddagen hittade jag svaret. 6:e tanden har kommit. Så nu har hon 4 nere och 2 uppe.

Var även till Sura en sväng efter kyrkis och klippte mig. 15 cm försvann på längden. Nu är de kort. Eller inte super kort men betydligt kortare än jag brukar ha :D

Har börjat fundera lite på packning för helgen med. Blir ju liksom extremt mycket mer när man ska packa Athidas saker med. De ska vara blöjor, kläder för varmt väder och för kallt. Välling, flaskor osv osv osv.
Ska ju på studenten på torsdag först i Hallunda, och sen åker vi till Tyresö och sover hos mormor. Sen åker vi nog hem på fredag kväll. Det är tanken nu iallafall. Får se mer vad som kommer ske på fredagen.

Kommentarer
Postat av: Anna

AHA! De ligger väl bredvid Tabazco? De är en liten lekplats utanför right? :D Då ska jag dit idag..



Ramnäs är ju bara 9 km ifrån sura så de är ju inte så mkt längre ;) Man får väl börja titta där ute sen :) Men vart var de du kom ifrån?

2010-06-02 @ 09:39:23 / URL: http://siennaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0