Finaste orden på länge <3

"jag måse bara säga hur mycket jag beundrar dig din starka kvinna!!!!

du var ju princip själv under det första året med athida när Nicklas var i lumpen och du hade athida själv både dag och natt och hon sov dåligt! Timmy sover hur bra som helst men ändå tycker jag det är "skönt" när Fredrik tar honom på nätterna och går upp med honom på mornarna! beundrar verkligen dig för att jobb du gjort med Athida! du är verkligen en supermamma/superkvinna! du är tametusan min IDOL!"


Kan få höra finare ord en tråkig lördagkväll?

Tack underbara Frida ♥



Kommentarer
Postat av: Frida

det var bara sanningen :)<3

2010-06-13 @ 10:36:34 / URL: http://kullinger.blogg.se/
Postat av: mormor

Du har helt rätt Frida..hon är tamefan suverän..

2010-06-13 @ 14:43:01
Postat av: Camilla

Du ÄR bäst<3



Kolla bloggen.

2010-06-15 @ 16:09:23 / URL: http://karleksknuten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0