En natt från himmelriket!

Igår kväll var jag hem till Frida en sväng på Tw demo. Så Athida fick stanna hemma med Niclas.
Hon hade inte varit en munter tjej så att säga. Utan hon hade gallskrikit så han lade henne vid 18:30 redan.
Och somnade på en gång.

Hon ville inte ha kvällsgröt eller smörgås. Så hon drack sin välling bara.
Så precis innan jag skulle lägga mig vid 22 gav jag en flaska välling i sömnen åt henne. Så hon hade lite mer i magen.

Från 18:30-22 så hade hon inte vaknat någon gång alls. Så gav henne vällingen, hon drack allt. Sen i med nappen sen gick jag och lade mig. Hon trallade in till oss 05:10!!!

Fatta, Athida Andersson har sovit från 18:30-05:10!!!

Kan ju hoppas att de blir en fortsättning. Iochförsig har Athida varit vaken sen 05:10 nu. Men hon låg kvar i sängen och gosade i över en timme, så vid 06:15 gjorde hon morgon.
Men det är så sjuuuuukt skönt att få sova mer än 1 timme i sträck typ.
Vilken dröm de skulle vara att ha ett barn som sov från 19:30-07:00. Åhhh!!


Kommentarer
Postat av: Saara - mamma till en Prinsessa

Hej! Jag ville bara berätta att våra karlar jobbar på samma ställe för tillfället tydligen :P

Jag visste inte att Nicklas jobbar på Sandå, jag fick för mig att han jobbade på bruket i Sura :O (varför vet jag inte!?)

Haha.

2010-06-10 @ 18:52:13 / URL: http://moodyblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0