Bröllopsdagen

Har tittat på bröllopet mest hela dagen, eller tvn har varit igång vill säga.
Helt underbart att se hur lyckliga och kära Kronprinsessan och Prins Daniel ser ut att vara.
Önskar verkligen att om jag gifter mig någon dag, att jag ser lika lycklig och kär ut. Så vackert!

Tycker många är så negativa om deras bröllop. Att de kostar för mycket av skattepengarna.
Men jag kan säga att jag skänker med glädje mina skattepengar till deras bröllop!
Tycker vi ska vara glada för att vi faktiskt har monarki här.

Kronprinsessan har tidigare pratat om adoption, och det jag hoppas är att dom först får ett biologiskt barn. Så arvingen blir "svensk". Skulle kännas konstigt om de adopterade ett asistisk eller afrikanskt barn som sedan ska bli arvinge och ta över Sverige. Har som sagt inget emot utländska. Men vill att arvingen ska vara svensk!

Önskar dom iallafall alla lycka!

Kommentarer
Postat av: Elin

Håller med dig! Skulle se konstigt ut om de inte var en svensk som var arvinge. men vadå, kan dem inte få barn?? :P

2010-06-20 @ 17:40:40 / URL: http://lundevallll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0