Barnmottagningen.

Idag hade vi tid på barnmottagningen. Vi var till allergiavdelningen. Där gjorde dom pricktest på Athida, dom kollade katt, hund, och häst. Allt var negativt. Vilket jag visste redan innan vi kom dit. Aja.
Läkaren tyckte vi skulle testa ventolin när hon får sin rethosta. Och även att vi ska ge Theralen under 7 dagar för att se om de blir någon skillnad. För helt allvarligt, vaken 3-4 timmar per natt med henne tar knäcken på mig.
Jag ser fanimig får springa runt huvudet på morgonen.

Vi ska tillbaka i augusti för att se hur de gått med ventolin och med theralen. Och därefter får vi se hur vi går till väga. Läkaren var iallafall jätte trevlig, och kunde svara på alla frågor jag hade. Hon visste även vad theralen var och rätta dosen osv. Eftersom barnmottagningen är kunniga på just theralen, dom använder de ju ganska ofta där jämfört med ängsgården.
Så besöket kändes inte helt åt helvete, som tur är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0