Barnledig helg!

Vi bestämde tidigare att Niclas skulle vara hemma med Athida från fredag till lördag, för då skulle jag till Virsbo och grilla och dricka alkoholhaltigadrycker.
Kvällen i Virsbo var toppen, hur skönt som helst och vara "bara Natta". Annars känns de som jag bara är Mamma Natta. Nå väl, kvällen var super med trevligt folk.

I lördags skulle jag ha åkt hem, super bakis. Men eftersom allt gick toppen hemma för Niclas och Athida så frågade jag om jag kunde stanna en natt till. Absolut fick jag de. Var i valet och kvalet, vet ju liksom att de är bra för oss alla tre, för Athida och bara vara med pappa, för mig att få "vila" mig från Athida osv.
Aja, stanna en natt till, och vi gick på alkholen igen. Shiiit, en tvådagars för mig =D

Och inatt har jag inte sovit många blundar, var för varmt, för snurrigt, för drygt osvosv.
Nu är jag iallafall hemma hos mina älsklingar, helt underbart att se dom båda två!
Och Athida kändes såååå stor på nå vis, även om hon alltid kommer vara min bebis!

Nå, helgen var toppen. Jag fick vara Natta, och jag gillade de skarpt. Att liksom duscha ensam, eller Camilla var ju där, men ingen som härjade, att kunna platta håret utan att man ska vara stressad, att få klä "uppsig" och sminka sig och få känna sig "fin" utan snorfläckar på kläderna!
Japp, jag fick mersmak. Synd bara att jag blir så sjukligt bakis. Och så länge Athida är med Niclas är jag inte ett dugg orolig, även om jag smsade och ringde hem typ 30 gånger denna helg ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0