Torsdag.

Idag har vi bara varit hemma i stort sett, en sväng till konsum bara.
Gjorde "storkok" åt Athida, men de vart inte mer än 5 burkar. Vart iallafall kyckling med potatis, morötter och purjolök. Hon godkände det som tur är.
Samtidigt höll jag på baka lite bröd. Vart nog 5 påsar, då klara vi oss ett tag iallafall.

Det är så kul när Niclas kommer hem, för Athida blir en helt annan unge. Med mig kan hon vara skit sut och gnällig, men med Niclas skrattar hon bara och busar runt. Visar väldigt tydligt att hon har tröttnat på mig på dagarna och att pappa är den roliga. Haha.

På dagen sov hon 1 timme och 20 minuter. Längre än någonsin typ. Men hon somnade 11:30 och sov till 12:50. Nu är hon suuuuper trött, så de blir tandborstning och i säng. Och förhoppningsvis får jag sömn inatt. Längtar så sjukt mycket till lördag för då SKA jag ha sovmorgon. Minst till kl 10. Underbart!!

Inatt blir de kämpa på med egen säng. Är så slö av mig med, för jag vet ju att om hon sover med oss får jag bättre sömn, annars är de upp och stoppa i napp, buffa rumpa osv. Men i vår säng somnar hon på en gång.
Wish me good luck! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0