Torsdag.

Var en sväng till mamma tidigare, var tvungen och hämta hem Athidas pulka och säga hejdå till mamma. Hon åker ju till Finland idag och blir borta en vecka.
Sen bar de av affären, den svängen räckte gott och väl. Höll på bli tokig. Och Athida ramlade åt sidan en gång. Men ansiktet klara sig från snön, haha. Hon ska väl vänja sig, nästa vinter blir hon nog härjigare.

Niclas åkte precis till Skinnskatteberg med lillebror, han hade tydligen inten skjuts till matchen. Igentligen är de emot att han ska få skjuts så få minuter innan man ska iväg, men idag var vi nog extra snälla.
Så Athida sover väl när han kommer hem, tyvärr. Får se om Niclas blir hemma imorrn kväll så de kan leka då lite längre. Avsky vardagarna när man knappt hinner umgås med varann.

Jag är trött som en gnu just nu, eftermiddagarna och mornarna är hemska. Sen direkt när jag lägger mig i sängen så går de inte att somna, ligger och vrider och vänder flera timmar, sen när man äntligen somnar så vaknar Athida. Aldrig slår de fel.

Ska passa på och leka lite med snurpan innan de blir sängen för henne.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Härligt härligt, de är svårt de där med dagis tycker jag! Men vi får se hur vi gör iaf. :)



Fint namn du har ;) Din dotter me! :)

2010-01-28 @ 21:35:55 / URL: http://090429.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0