Tisdag natt.

Athida var ju med mig på visningen igår, och de gjorde ju att hennes sovtider vart lite ruckade.
Vi var iaf hemma 21:00, då hade hon somnat i bilen, och jag lyfte bara inne henne och klädde av henne men hon fortsatte sova. Och hur många gånger hon vaknat vet jag faktiskt inte för jag var så jävla trött att även om jag kollade på klockan har jag ingen aning nu.
Men de jag minns var:

21-22:30 sov
22:30-22:32 vaken
22:32-22:54 sov
22:54-00:30 sov

Sen kollade jag på klockan vid 03, då sov hon, brevid mig. Vet dock inte om hon klättrade över själv eller om jag lyfte över henne. 05, knorrade hon till, och Niclas frågade om hon inte skulle ha välling, hon hade inte bett om de innan, men jag sa att hon inte verkar vilja ha, för hon somnade om med nappen. 05:55 när Niclas skulle upp vaknade hon så klart. Så då vart det amning och gos, och sen frukost vid halv 8. Kl 8 lade vi oss i sängen och slocknade båda två, och sov till 8:45. Välbehövligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0