Impulsiva jag.

Satt och kikade runt på garderober imorse, började med ikea, njä, fanns ingen direkt som skulle blivit som jag ville. Sen vart de elfa, dyrt. Och sen jysk, och vad har dom då? Jo, den perfekta garderoben, som är 186 cm bred, får alltså plats med båda Niclas och mina kläder. Plus att de är skjutbara dörrar. Och de bästa är att de var kampanj på gardroben tills idag. Så de var bara hoppa i kläderna och åka mot Erikslund för att titta hur den såg ut. Och den var precis som vi trodde. Så nu har vi beställt en som kommer i veckan.
Så nu vet vi att vi måste slita ut orginalgarderoberna i vårt sovrum i radhuset sen, så då får vi väl passa på att måla om till de vi vill ha- grönt med andra ord. Tror jag. Eller en fondvägg med kanske? Måste kika runt :D

Var även in på bauhaus och köpte kartonger. Så nu har vi börjat rensa rejält och även börjat packa lite. Lär dock behövas ännu mer kartonger, men de visar sig.

Athida är super förkyld, rosslig och snorig. Så de blir till att vara hemma imorgon och kurera henne. Hon vart super kinkig med maten med, misstänker att de är lite tänder som ska ploppa upp. Ser svullet ut iallafall.
Så inatt hoppas jag på att hon sover bra, eftersom Niclas ska jobba imorgon innebär de ingen sovmorgon alls. Jag fick imorse med, underbar är han :D Eftersom Athida var vaken en del med hostan och sen allmänt pigg mellan klockan 3-5.

Kika tapeter ska jag nog sysselsätta mig med nu :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Å vad roligt med inredning och planering för ert nya hus!!! :-)

2010-01-24 @ 20:20:25 / URL: http://flowerlowa.blogg.se/
Postat av: Linda

vad kul att du gillar min tapet-smak!

;-)



jo den randiga tapeten i köket kommer från Boråstapeter.

Kollektionen heter Plain Stripes, tror det var 299:-/rullen, så helt okej..

Vi har tapetserat på längden, egentligen är ränderna lodräta. Men det var superenkelt att tapetsera på andra hållet, och fick rummet att se större ut... :-)

2010-01-24 @ 21:12:36 / URL: http://flowerlowa.blogg.se/
Postat av: unique

åh va kul att fixa en massa



nä, du har nog rätt. alla bebisar är söta på sitt sätt

2010-01-24 @ 21:48:21 / URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

åhh va roligt att göra om, jag älskart!



sv: jaha, jamen för visst har vi väl träffats en gång förut ?

2010-01-24 @ 22:08:44 / URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: Saara

Vi köpte också kartonger på Bauhaus. Där fanns även jätte häftiga fototapeter! Tänkte ha en stor rosa blomma inne i Moas rum sen :)

2010-01-25 @ 14:45:12 / URL: http://moodyblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0