2010.

Gårdagen spenderades helt i enkelhet, lite godare mat bara. Vart kycklingfile och barbequepotatis till lunch när Niclas var hemma, och sen egen klyftpotatis och älgbiff med viltsås till middag hos mamma. Sen marängtårta till efterrätt. Sen gick jag och Athida hem till oss vid 18 tiden. 18:30 sov hon, och sov sen ganska oroligt hela kvällen, men vid 00 slaget ( jag orkade vara uppe :D) sov hon som en stock och vaknade inte för nån smäll alls. Men sen härjade hon och bökade runt från 03-05. Jag är ett lik idag.

Plockade bort all jul igår, eller alla gardiner, tvättade julgardinerna och hängde upp nya. Även granen rök. Nu imorse åkte alla stakar och stjärnor ner i lådorna. Skönt!

Misstänker att Niclas kommer hem sent idag, tror inte han kan köra förrän mot kvällen :P Snön vräker ner ute, idag blir de nog en pulkatur för lilldamen om de inte är allt för kallt, har inte kollat mätaren än.

Ps: För ett år sen pimplade jag hallonbladeste för fulla muggar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0