Vi tror på Gud Fader allsmäktiga.

Himelen och jordens skapare. Sen orkar jag inte fortsätta.
Måste skriva vad som skedde igår.

Niclas och jag satt i soffan och tittade på tv, och kom in på Athidas sömn, vilket sker ganska ofta. Och jag tog en stilla bön till vår kära Gud om att vi verkligen ville sova inatt och gjorde han så hon inte sov skulle vi bli sura på Han.

Athida vaknade 22:10, fick nappen. Sov till 3:30. Fick välling, som allt bara vart skit med, Niclas gjorde för varm, gick ur sovrummet och hon stod klarvaken i sin säng. Jag gick på toa och Niclas gick på toa. Hon drack sin välling och snarkade sen vidare på en gång och sov till 6:30. Då fick hon komma till mig i sängen, Niclas hade ju redan åkt då. Hon ammade, och vi somnade.(!) Nästa gång jag vaknade var klockan 8!!! Fatta 8 på morgonen. Jag var så sjukt utvilad så de är inte sant. Även om jag vaknade under första perioden hon sov och lyssnade så hon andades, men iallafall. Jag har fått sömn. Och Niclas och jag viskade till varann att vi tror på Gud nu!  ;D

Så hoppas på en liten fortsatt rutin, om Gud är snäll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0