Tomt, tomt, tomt.

Allt mer saker åker ner i kartonger. Eller nu är kartongerna slut. Men iallafall. Och ju mer som åker ner desto mer damm kommer fram. Och just nu är jag i den punkten att de känns helt onödigt att städa. Eller, dammning av golv sker ju dagligen, men allt de där andra. Som exempelvis våttorkning och dammning känns helt onödigt. Känns ju ändå som att vi liksom flyttar snart, och då ska man ju ändå flyttstäda. Och dammar jag av allt nu, får jag ändå göra om de om några veckor. Och de känns ju verkligen som dubbelt jobb, och de känns ju ganska onödigt just nu.

Måste ringa mamma och se om hon kan åka förbi och köpa banankartonger. Japp, ni hörde rätt, dom kostar pengar på affären. Inte på vår konsum då, där är dom gratis. Men där finns de nästan aldrig några, vi slåss om dom i byn :D

Niclas är nere i källaren och rensar sina målarsaker, alla penslar och annat mojs. Behövdes tydligen de med.
Sen skulle han plocka ur vagnen ur bilen och påsen med de vi handlade i Örebro. Trot eller ej, jag köpte bara en klänning och strumpbyxor år Athida från polarn&pyret. Inget annat alls. Amazing! :D

Kommentarer
Postat av: elin svarar

ja verkligen :D Men så blev natten efter såklart mycket värre.Det är väl typiskt :D hheh

2010-02-07 @ 16:53:21 / URL: http://lundevallll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0