Tisdag.

Imorse, efter sovmorgonen gjorde vi oss snabbt iordning och åkte till Virsbo på kyrkis. Kul med nya mammor och barn med ;)

Efter de vart de till stan. Inhandlade lite åt både mig och Athida (som vanligt)
Athida fick 3 par byxor, kappahl hade 3 för 2 på lite "finare" kläder. Så de blidde tre par "prassel" byxor. 2 par "flickbyxor" och ett par "pojk". Kappahl är så sjuuuukt duktiga på att verkligen sortera upp pojk och flick kläderna. De gillas INTE. Mer blandat och mer uni tack. Byxorna vart iallafall i strl 86. Blir nog sen vår tidig sommar strl. Så de blir nog bra. Sen fick hon en suuuper fin kappa från H&M. Hon kommer bli världens finaste prinsessa i den :)

Och jag fick mig en ny tunika från lindex. Super härlig.

Sen köpte mamma gummistövlar åt henne med :) Såå små :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jo absolut. Motståndskraften ökar ju och det är jättebra. Men just nu är det ine så passande eftersom vi ska ha dop nästa vecka. Därför är jag rädd för förkylningar just nu, speciellt när man planerat det så länge.

2010-02-16 @ 20:12:25 / URL: http://elinalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0