Snart dör den nog...

Min dator har nog snart sett ljuset i tunneln. Det är nog bara inse att den tjänat mig i dryga tre år om jag inte missminner mig helt fel. Skärmen flackar i ljus, ena sekunden är den ljus som en ska vara, sen blir den jätte mörk, och sen flackar de, och sen blir de kolsvart. Då måste datorn i vänteläge för att den ska bli ljus igen.
Den kan väl inte dö nu fattar den väl. Om den dör måste vi ju köpa en ny. De vill vi inte nu ju.
Snälla dator överlev och bli frisk i några månader till i varje fall!!!



Nå, ikväll får vi börja flytta in lite kartonger i radhuset, inte för inte som man har tre små bröder?! ;D haha.
Har ju lovat de två minsta en slant med, så de ska dom få. Den stora ska bara vara glad :D haha.
På måndag börjar vi nog flytta mycket. Nu har vi ett rum i radhuset vi kan ställa in saker i. Men då slipper ju jag sakerna i hallen, underbart! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0