Påsar under ögonen är modernt.

Brukar faktiskt klara mig ganska bra från påsar under ögonen. Men givetvis inte idag. Athida har vart vaken i stort sett hela natten, sovit små korta stunder för att sen vakna långa stunder igen. Mellan 00:30-02:30 var hon vaken. Och sen mellan 03:30-04:30. Sen sov hon någorlunda tills klockan var strax innan 7.
Behöver jag påpeka att jag är trött?
Och de är Niclas sovmorgon idag. Min kommer imorgon.

Ska ju åka till Örebro idag. Träffa Niclas syster med familj. Först titta på deras nya hus, och sen iväg och luncha och shoppa tillsammans. Trevlans. Därför Niclas har sovmorgon, så han orkar köra, för vägen dit är pisstråkig, en sån väg man somnar på. Uscha.

Nu verkar lillsnurpan vilja ha frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0