Dagarna drar ihop sig..

Snart flyttar vi, och de är MASSOR med saker kvar att packa. Och som de verkar nu kommer vi kanske komma in i radhuset lite tidigare med, det gillas :) Skulle vara skönt att få allt iordning tills de blir kalas för mig och Niclas. Får se vilken helg de blir, ser ut som nu att de blir helgen efter vi fyller. Men de ordnar sig nog.

Imorgon ska vi bara vara hemma, måste passa på att mysa och packa. På lördag är ju jag borta heeela dagen från Athida. Första gången någonsin. Värker i hjärtat redan nu, men jag vet att de kommer gå bra, och att Niclas och Athida behöver den tiden själva med. Men de känns ändå, men de hörs väl till.

Nu ska jag förbereda flaskan för natten, koka vatten osv. Niclas och Athida sover.
Niclas däckade i soffan för 40 minuter sen, och nyss fick jag honom att förstå att han kan lägga sig i sängen istället. Gör honom snart sällskap. Är super trött jag med! Så, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

vad spännande med flytt!!!



ja du får absolut se bilder när dynan är klar.. har inte tänkt sy den riktigt än, väntar nog tills det börjar bli dax... du får gärna beställa en om du skulle råka gilla den... är bara en hobby-sömmerska och har ingen proffsig maskin, men det kan bli bra ändån... :-)

2010-02-19 @ 23:13:57 / URL: http://flowerlowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0