Allt och inget...

Har spenderat dagen med att rensa och packa så mycket det bara går. Eventuellt att vi redan i helgen kan börja ställa ner kartonger i radhuset. Skulle vara skönt att få väck dom från hallen. Vart nästan en hel svart säck igen med skit. Varför har vi sparat allt sånt för?

Igår var jag och hämtade ett matbord och 8 stolar. Hittade precis de jag ville ha, för en suuuuper billig peng jämfört med nytt. Och skicket var super. Så de var bara köpa. Niclas bryr sig inte så är direkt hur de ser ut osv, men de kommer passa in bra, och vi kommer kunna bjuda hem folk och alla får sittplats. Skönt.
Bordet och stolarna står nere i radhuset redan, orkar inte bära upp allt och sen ner snart igen. Tur ägaren innan oss är så snäll :)

Niclas och jag fyller ju år snart. Men har fanimig ingen aning alls vad jag ska köpa åt honom.. Han vill inte ha något direkt heller. Hjälp mig!!

Kommentarer
Postat av: frida

Ni kan väl ta en kväll på tumanhand? äta middag inne i stan om din mamma tar hand om Athida under den tiden :) blir ju någonting för båda!

2010-02-26 @ 07:50:20 / URL: http://kullinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0