Datalösa.

Min bärbara data har gett upp livet verkar det som. Niclas bror ska få titta på den och se, måste ju få alla kort på den iallafall. Internet har vi inget, de sa jag upp, och nu vet vi inte vad vi ska skaffa. Ny dator köper vi nog inte förrän mellandagsrean. Men nu har jag lånat lillebrors data, han fick låna kameran till Spanien, och då tog jag datan.
Sjukt drygt att skriva på en annan data än min egen. Men men..
I onsdags innan återbesöket på kvinnokliniken var jag in på Moa och Max och köpte ullunderställ åt Athida.
Vart body och långfillingar. Båda i strl 98-104. Lite mindre i storlek var dom, men ändå stora så de är att vika upp och då räcker de garanterat hela vintern, kanske till och med nästa om hon inte växer så mycket.

 

Sån fin body vart det. Bilden är dock googlad.

Sen hel lila filligar till. Lite strumpor vart de med, i ull. Ett par tunnare från Nowali, och två par från Intersport.

Visst, ullet kostar en del. Men vi ser det som att med de på sig klarar hon sig hela vintern, kroppen reglerar allt själv, och hon kommer hålla sig varm. Säljer vi de sen får vi typ pengarna tillbaka. Igår höll hon temperaturen helt perfekt, inga kalla fötter alls eller nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0