Torsdag den femte augusti.

Athida är så sjukt underbar på dagarna när de är dags för vilan. Så herre min skapare varför ska hon vara så förbannat envis? Hur trött hon än är så tar de ofta över en timme innan hon somnar. Spelar ingen roll om de är i sängen eller i vagnen. Sveriges envisaste unge?!

Vaknade inatt av att Athida var kokhet. Febern från 18 månaders vaccinet kom precis 1 vecka efter som de stod. Typiskt. Men nu är hon lika hyper som vanligt, och tempen utan ipren i kroppen visade 37,9 så de var ju inte så farligt. Verkar som jag kan åka imorgon iallafall.

Åker upp lite tidigare än planerat till Virsbo. Annars kommer jag inte upp, passar inte med bussen.
Athida åker med mormor in till stan och spenderar lite tid där tills Niclas kommer hem från jobbet. Blir nog säkert bra :)

Och imorgon ska vi lära oss dricka öl. Önska mig lycka till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0