Fredag.

Athida vaknade kl 6 imorse när Niclas gick upp. Inget att göra åt de. Låg kvar några minuter i sängen och sen var de bara att behaga lilldamen.
Klockan 7 var vi i tvättstugan med första lasset. Alla sängkläder sen två veckor tillbaka. Fullt med andra ord!
Har tvättstugan till kl 15. Så nu hänger de massor på tork, sen blir de bädda rent i alla sängar och städa.

Niclas skulle komma hem lite senare idag, först skulle han hämta nå tvspel, och sen köpa medicin åt mig.
Var hor läkaren igår, men den medicinen jag fick sist för mina besvär får jag inte äta nu eftersom jag fortfarande ammar. Så läkare tyckte jag skulle testa med receptfria först, blir de inte bra då får vi se vad som händer.
Sen tror jag faktiskt läkarna i Sura är rädda för att skriva ut mediciner åt oss. Blir jämt vidareskickade sen överdosen.
Men men.

Pratade lite snabbt med vår bvc sköterska med. Vad hon tycker om dropparna och inte. Och om vi ska ta bort nattvällingen samtidigt. Men sköterskan trodde att om vi ger henne 2 droppar så kommer hon sova hela natten, och på så vis inte vilja ha välling. Men Athida sov inte ens hela natten på 80 droppar. Så har faktiskt svårt att tro att hon skulle sova bättre på 2 droppar.
Just nu överväger vi att börja med dropparna. Bara under en vecka. För att se om de blir någon förbättring eller inte. Känns som man jämt går runt och är trött. Inge skönt med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0