Fönsterrenovering.

I fredags började vi. Skrapade alla fönster, sen grundmålade Niclas och kittade.
Och vi är inte klara än. De tar sin lilla tid, speciellt när han vill ha helg med ;D
Kittet skulle torka i fem dagar helst innan man kunde måla de. Så får väl fixa de i veckan eller till helgen eller nått. Fint blir de när de blir klart iallafall :)
Passade på att rensa både fram och baksidan med, en skottkärra körde vi iväg. Och skulle utan tvekan kunna få ihop en kärra till om jag var väldigt noga, men äh ;O Ser ju helt okej ut nu :D

Har haft Camilla här hela helgen. Hon bosatte sig i gästrummet och Athida har varit helt hyper hela helgen. Vad Camilla än gör så är Athida efter och ropar Naima ;D Athidas nya förebild? Haha.
På tisdag åker vi nog upp till virsbo och hälsar på. Athida ska få åka buss och leka i lekstugan eller nått. Och jag och Camilla får snacka strunt. Trevligt! Vet ärligt talat inte hur jag har klarat mig utan Camilla så många månader. Nu sitter vi ihop igen ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0