Engelrocken.

Igår åkte jag till Virsbo, igen. Athida fick spendera några timmar med mormor innan Niclas slutade jobbet.
Camilla var inte hemma när jag kom, smartskaftet själv ;D Tur var ju att Marre var de så jag kom in iallafall. Sen vart de käk och fix och sen hem till Serra och Elin och öppna ölen. Fick i mig 4 öl. Men kan ju säga att alla klunkar inte var goda. Blir nog aldrig någon som väljer öl framför vin eller cider iallafall.

Vid halv åtta åkte vi mot Ängelsberg. Var inte så mycket folk när vi kom, men fylldes på hela tiden.
Kvällen var helt okej i vilket fall. Var hemma innan ett igen, och då vart de natt käk och coca cola och sen i säng. Vaknade vid 9 av att Niclas ringde och väckte mig. Inte ens bakis. Tjoho, första gången någonsin typ ;D
Athida hade inte varit glad alls och ropat efter mig hela natten och vägrat sova.
Men ska jag vara ärlig tycker faktiskt jag att de är bra att hon är vaken när Niclas är hemma med henne med så han får se att de inte är så jäkla lätt när man är ensam. Haha.

Fick iallfall en idiotkommentar på rocken. En person som sa att jag var en ansvarslös mamma som var där. Och jag ifrågasatte bara om Athida var jungfrufödsel eller om hon har en pappa som kan ta hand om henne. HAHA!

Nu hoppas jag bara att Niclas kan komma hem snart, han är hos sin bror och målar om lite..

Kommentarer
Postat av: mormormormor

Jävligt bra sagt till den som undrade om att du var där? Det går ingen nöd på henne med sin pappa..

2010-08-07 @ 23:11:52 / URL: http://nathalief.blogg.se/
Postat av: Marika M

va fan är det för fel på folk, skulle nån säga så åt mig de få gånger jag går ut så skulle de får höra det vill jag lova.

Ta för gud skull inte åt dig,du har ett liv att leva oxå fast du har barn. Det är många som glömmer bort sig själva när de får barn,

Ta inte åt dig, njut av livet med eller utan barn.



KRAM

2010-08-08 @ 11:31:17
Postat av: Elin

haha bra sagt :)

2010-08-08 @ 18:43:27 / URL: http://lundevallll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0