Vårstädning.

Idag har vi varit ute några timmar på dagen. Skönt med friskluft och inte sjukhus miljö.
Började med baksidan, Athida somnade i vagnen och sov i över 1 timme. Så han skura utemöblerna, altan golvet och bära dit lilla växthuset som har legat i förrådet. Fixade iordning så de ser rent och fint ut helt enkelt.
Nu är de bara att näta in allt kvar. Katterna ska ju kunna vara ute utan att bli överkörda. Kattsäkert hem detta :D
Ett plus är ju att Athida med hålls innanför då ;D

Sen passade jag på att sopa framsidan, eftersom Athida aldrig vaknade, haha.
Och tömde alla våra papper, kartong, plats sopor i mammas bil.
Plus stolsdynorna som låg kvar på altan, dom var ner pissade av grannkatterna. Så ser vi en katt på vår altan nu, även om de är mammas blir de inte kul för dom, då skrämmer vi iväg dom så de sjunger om de:D

Ska köpa hem lite fy-spray med. Våra katter blir ju tokiga när dom ser andra sitta där ute och fula sig. Usch!

Nu ska jag se Anna Anka!

Kommentarer
Postat av: Denise - Mamma till Kevin.

Haha jag fuskade lite. Jag läste igenom mina gamla kommentarer i min gamla blogg för att få lite nytt att läsa, och på den vägen hittade jag dig :-D



Kul att du kommer ihåg oss i alla fall,

kram pårej ! :)

2010-04-07 @ 20:09:56 / URL: http://www.alltutommode.se/denise

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0