"Mannen" som bor här.

Varje kväll när vi lägger Athida säger vi åt mannen Carl att han får komma tillbaka imorgon förmiddag. Men att han får hålla sig borta under kvällen och natten.
Sen vi började säga åt honom de har Athida inte haft någon lång panikattack alls. Hon vaknar och pekar och skriker lite, men nu kan hon somna om på några minuter om vi säger åt Carl igen.

Så, slumpen eller lyssnar Carl?

Jag tror helt klart på andar, och tror faktiskt han lyssnar på oss. Mig gör det inget att han är här på dagarna, men vill inte att han ska störa Athidas nattsömn.
Sen dom som inte tror på andar kan ju tro på slumpen ;)

Vi har iallafall inte gett några Theralendroppar sedan överdosen. Törs inte riktigt det, om sömnen skulle skita sig igen får vi överväga, och då ska vi ha haft möte med en "theralendoktor" på barnmottagningen.
"vår" andeutdrivare ska iallafall komma inom snarframtid och driva ut Carl helt och hållet. Håller tummarna för att de kommer bli ännu bättre då. Någon gång ska väl vårt barn lära sig sova med? ;D

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!

Nej jag är inte från Kimito.

Men jag har bott några åt i genböle som liten.

2010-04-29 @ 10:48:55 / URL: http://elinalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0