Första natten och mannen som "är här"

Nu har vi övervägt fördelar och nackdelar med dropparna. Har även haft mejlkontakt med flera mamma som gett sina barn droppar för att diskutera hur de var under "behandlingen" samt när de slutat med dropparna.
Var ner till apoteket och hämtade ut dropparna och ikväll fick hon sina första 2 ml.
Hon somnade fortare än vanligt, slumpen eller dropparna?
Hon var inte lika hysterisk som hon brukar vara, utan somnade mer harmoniskt.

Hoppas innerligt att natten går bra, blir de som vanligt ligger jag med världens ångest imorgon för att jag "drogat" vårt barn. Även om jag vet att alla barn reagerar olika på just mediciner.



Kontaktade även familjens vän som även är medial för några dagar sedan. Och idag fick vi svar vad det är för något. Det finns en man som går runt i husen här, en man som inte är så överförtjust i barn, som alltså barn blir rädda för. Och det är flera familjer än vi som känner av detta. Så ni som inte tror på just andar, synd för er eller nått. Vi tror på detta och ser hur vårt barn blir av detta med.
Förhoppningsvis kommer medialet upp om några veckor och hjälper den här mannen över till andra sidan så han slipper vara här och skrämma vår dotter. Så kanske vi kan sluta med dropparna väääääldigt snart då :)
Känns som de kommer gå vägen.


Kommentarer
Postat av: moster

vad bra om hon kommer upp och tar bort mannen... då blir nog allt bra.. jag tror skarp på det... det vet du...

2010-04-17 @ 22:17:14
Postat av: mikaela - mamma till miliam

stackars athida. om flesta barn ser väl sånt som inte vi ser antar jag, hoppas han försvinner snart!

2010-04-17 @ 22:43:03 / URL: http://ungmammaaa.blogg.se/
Postat av: Jessica

De är väl skönt att ändå veta va de är...hoppas athida kommer kunna sova...Kram

2010-04-18 @ 17:42:42 / URL: http://simon-wilma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0